فعالیت های ورزشی

حمایت از فعالیت های ورزشی در راستای مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکتی مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت بایستی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها، از مرزهای اقتصادی فراتر می رود و مسئولیت در برابر جامعه، انسان و محیط را در بر می گیرد. در واقع مسئولیت اجتماعی شرکت کارهایی است که در افزودن به منفعت اجتماعی موثر است و فراتر از منابع سازمان و ذینفعان است. در دهه های پایانی قرن بیستم باگسترش تاثیر سازمان ها بر محورهای توسعه پایدار، انتظار بیشتری در قبال مسئولانه عمل کردن آنها پدید آمد. این موضوع منجر به ظهور مفهومی به نام مسئولیت اجتماعی سازمان ها یا CSR در حیطه مدیریت شده است. درواقع سازمان ها در قبال جامعه ای که در آن هستند، به دلیل استفاده از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی آن مسئولیت دارند.

شرکت نشا نسبت به آثار اقدامات خود در زمینه فرهنگ، جامعه و محیط زیست، خود را مسئول می داند و به اصول و ارزش ها در حیطه وظایف خود پایبند می باشد. در همین راستا مسئولیت های اجتماعی را تحت رویکردی بهتر در کسب و کار همواره درنظر دارد و سیاست های کلان خود را در این چهارچوب قرار داده است. نشا در قبال اصول اساسی پاسخگویی، رفتار اخلاقی، احترام به مشتریان، رعایت حقوق و قوانین و شفافیت در کار، خود را مسئول می داند. مسئولیت اجتماعی شرکت نشا حوزه های سازمانی، دسترسی پذیری، محیط زیست، جامعه و مشتریان را در بر می گیرد.

درراستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود و برای تامین سلامت جسم و شادابی خانواده  نشا ، اقدام به حمایت از فعالیت های ورزشی نمودیم

بازگشت کانچو یوسف شیرزاد پدر کیوکوشین ایران به تاتامی

به نقل از خبرگزاری  ایلنا در روز سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ کانچو یوسف شیرزاد (بنیانگذار کیوکوشین کاراته در ایران) به همراه تنی چند از اعضاء سازمان بین المللی شین ذن کیوکوشین با حضور در فدراسیون کاراته با دکتر سید حسن طباطبایی (ریاست محترم فدراسیون)، هانشی دکتر محسن آشوری ( نایب رییس) و سرکار خانم استاد افسانه باقری (نایب رییس بانوان فدراسیون) دیدار و گفتگو کرد.

کانچو‌ یوسف شیرزاد که ۱۶ اردیبهشت ماه گذشته، همایش پنجاهمین سالگرد تاسیس مکتب کاراته شیرزاد را برگزار کرده بودند، به همین مناسبت تقدیرنامه هایی را به رسم یادبود به اعضاء محترم فدراسیون اهداء و از ایشان تقدیر و‌ تشکر نمود.

در این نشست و دیدار، به همراه کانچو ‌یوسف شیرزاد آقایان هانشی آرش استدآبادی (رییس شین ذن کیوکوشین ایران)، هانشی مهندس روح الله خورشیدوند (عضو هیات رییسه سازمان شین ذن) و سن سی اشکان پور آقاجان (رییس کمیته بدنسازی) حضور داشتند.

کانچو‌ یوسف شیرزاد مکتب کاراته شیرزاد را ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۲ افتتاح نمودهه و همچنین ایشان موسس سازمان بین المللی شین ذن کیوکوشین (IKO Shirzad) میباشند.

لازم به ذکر است که هانشی مهندس روح الله خورشیدوند مدیر عامل شرکت نشا و خرم راه ماهان اسپانسر و حامی سازمان بین المللی شین ذن کیوکوشین میباشند.

روح الله خورشیدوند
روح الله خورشیدوند

تجلیل از کانچو یوسف شیرزاد پدر کاراته ایران توسط شرکت نشا

يوسف شيرزاد پدر كاراته آزادایران  متولد 11 دي سال 1328 که مكتب کاراته شيرزاد را  در سال 1352 بنیانگذاری نمود وی همچنین  بنيانگذار سبك كيوكوشين كاراتة ژاپن در ايران در سال 1355 می باشد کانچو یوسف شیرزاد  پايه گذار سبكهاي آزاد در ايران، بنيانگذار، مؤسس و رئيس سازمان بين‌المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) كاراته  می باشد .

ده روز پس از فوت سوساي اوياما، کانچو يوسف شيرزاد در تاريخ 16 ارديبهشت 1373 سازمان بين‌المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) را كه الهام گرفته از سبك كيوكوشين ژاپن بود را تأسيس و در سراسر ايران و جهان معرفي و كليه تجربياتشان در ورزشهاي رزمي را در اختيار مشتاقان کیوکوشین حقيقي قرار داده و نمايندگان اين سازمان (ايراني و غير ايراني) در سطح جهان به بسط و گسترش اين سبك مشغول شدند. كليه مسابقات جهاني و بين المللي سبكي زير نظر اين سازمان بوده و مسابقات داخلي هر كشور زير نظر نمايندگان كشوري اين سازمان انجام ميگیرد و علاقه اين مكتب به همكاري با سبك هاي مختلف باعث شده كه اعضاء آن در كليه مسابقات سبك هاي ديگر نيز شركت نموده و همچنين از سبكهاي ديگر جهت شركت در مسابقات سازمان بين المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) دعوت بعمل آید. مبارزات سبك (شين‌ذن) به دو روش (ناك دان) و (فول كنتاكت) انجام ميگیرد.

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس سبک کیوکوشین شین ذن مراسم بزرگداشت و تجلیل از کانچو یوسف شیرزاد توسط شرکت نشا برگزار گردید . این مراسم به همت هانشی روح اله خورشیدوند مدیرعامل شرکت نشا که خود از شاگردان کانچو یوسف شیرزاد می باشد برگزار و از تلاش های خالصانه ی این استاد گرانقدر تجلیل بعمل آمد .

به بالای صفحه بازگردید